CFMOTO na sejmu EICMA Milano 2024

CFMOTO, eden najhitreje rastočih proizvajalcev motornih dvo- in štirikolesnih pogonskih motorjev, je svojo strastno željo po privlačnem dizajnu in napredni tehnologiji predstavil na največjem odru. CFMOTO je bil med 5. in 10. novembrom na sejmu EICMA v Milanu v Italiji med 110. izdajo največje obiskane letne motociklistične razstave na svetu, kjer se je skozi vrata Fiera sprehodilo več kot pol milijona obiskovalcev.

Podjetje je zgradilo veliko in privlačno razstavno stojnico za prikaz več kot 30 novih izdelkov in konceptov ter podznamk ZEEHO in GOES. Podjetje iz mesta Hangzhou na Kitajskem je na sejmu EICMA 'zagnalo svoje motorje' z dvema tiskovnima konferencama, ki sta jih pripravili za nabito polno srečanje medijev, trgovcev in drugih gostov, preden so bila vhodna vrata aktivirana za javnost.

 

 

CFMOTO je za leto 2025 uveljavljal svojo mantro 'Tech Driven'  z razkritjem novih motociklov in koncepta motorja ter štirikolesnih vozil, s katerimi CFMOTO upa, da bo nadgradil svoj položaj in ugled vodilnega na trgu v sektorju. Predstavitve so izvedli Markus Ferch (podpredsednik CFMOTO za Evropo), Carles Solsona (direktor oblikovanja CFMOTO) in Aleksej Mikhailov (oblikovalec CFP DIG), prisoten pa je bil tudi poseben častni gost-svetovni prvak Moto3 pri CFMOTO, David Alonso. CFMOTO je osvojil razred Moto3 šele v svoji tretji kampanji.

 

 

EICMA je bila praznovanje treh glavnih sklopov za CFMOTO. Prvi je bil rast in nastanek podjetja v 35-letni zgodovini. Drugič, predstavitev dosežkov z raziskavami in razvojem ter inženiringom in rastočim portfeljem prvorazrednih motociklov in štirikolesnikov, kot je proizvodnja milijontega ORV in naziv Moto3 prvaka. Tretjič, izjava o popolni zavezanosti prihodnosti s svežimi idejami in domišljijo za navdih širši, sveži skupini mobilnih uporabnikov.

 

675SR-R

 

 

Prvi pokrovi, ki so bili odmaknjeni pod lučmi EICMA, so razkrili osupljiv 675SR-R. Motocikl se očitno ponaša z virulentnim športnim DNK s svojo zasnovo, agresivnimi linijami in razporeditvijo osvetlitve.

 

 

Trovaljni 4-taktni tekočinsko hlajeni motor DOHC črpa zasvojljiv linearni navor zahvaljujoč 120-stopinjski ročici pri 68 Nm pri 8250 vrt./min. Za pospešek do 100 km/h potrebuje le 3,6 sekunde, največja hitrost pa znaša 220 km/h. Moč doseže vrhunec pri zajetnih 66 kW pri 11.000 vrtljajih na minuto. 675SR-R je nastavljen tako, da vznemirja, medtem ko optimizacija motorja praktično izbriše tresljaje in zagotavlja vznemirjenje, ko voznik prestavi preko quickshifterja. Motor je ovit v okvir iz kroma-molibdena visoke trdnosti (z vgrajeno osnovo iz litega jekla), da se doseže najboljše ravnovesje med majhno težo in maksimalno okretnostjo.

 

 

Ergonomija je namenska in "dirkalna", a tudi natančno prilagojena za udobje in praktičnost za vsakodnevno vožnjo. Popolnoma nastavljive narobe obrnjene sprednje vilice KYB 41 mm in zadnji amortizer prefinjeno uravnavajo absorpcijo skozi zapletene cestne neravnine. 300 mm in 240 mm kolutne zavore zagotavljajo enakomerno in učinkovito moč zaviranja, medtem ko so športne pnevmatike z dvojno zmesjo trpežno "lepilo" za različne ulične površine. 

675SR-R je morda videti kot zmogljivo orodje, namenjeno enemu samemu namenu, vendar ima motocikel visokotehnološko inteligentno prednost. Oglejte si 5-palčni TFT z MotoPlay, smernimi lučmi za menjavo prestav in celovitim vmesnikom za upravljanje informacij in nastavitev iz modulov 4G in senzorjev 6D 'T-boxa'. Nadgradnje OTA za elektroniko in status motorja so enostavno možne prek aplikacije CFMOTO RIDE, kjer je možnih več prilagoditev.

 

675NK

 

 

675NK, ki ima za zasnovo isto platformo motorja kot 675SR-R, je druga generacija izjemne družine naked koles CFMOTO in je usmerjen na zrelejše voznike in stranke, ki pričakujejo dvignjen izdelek v tem uspešnem segmentu. 

Izpopolnitve karoserije omogočajo vozniku, da se giblje tako zaradi udobja kot odpornosti proti vetru, ergonomija pa je natančno usklajena s cevastim okvirjem iz lahke zlitine za vrhunsko okretnost in dojemanje zabave, ne da bi pri tem izgubili stabilnost in zanesljivost v kateri koli krivini. Zasnova LED svetlobne skupine ni samo estetska, temveč tudi odzivna na reakcije voznika za boljše obveščanje drugih udeležencev v prometu (hitreje utripa). 

 

 

Varnost je poudarjena z dvokanalnim ABS in 2-stopenjskim nastavljivim nadzorom zdrsa kot standard. Osnova moči modela 675NK v primerjavi s svojim športnim sorodnikom omogoča umirjenejšo najvišjo hitrost 200 km/h in 11.000 vrtljajev na minuto, čeprav se pospešek od 0 do 100 km/h zgodi s podobno hitrostjo: 3,9 sekunde. 

 

 

5-palčni TFT vsebuje enak nabor funkcij in interaktivnosti kot 675SR-R: sinergija aplikacije CFMOTO RIDE, nadgradnje OTA, T-box, razpoložljivost Google Maps. Ima pa tudi sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah. Vozniki lahko pričakujejo višino sedeža 810 mm, vendar jo je mogoče povečati na 825 mm ali znižati na 795 mm z dodatno opremo. 675NK ni mogoče zgrešiti, ne glede na to, ali je v ledeno beli ali tundra sivi barvi.

 

CF-X

 

 

CFMOTO je dvignil obrvi z uvedbo koncepta električnega motokrosa CF-X, obenem pa se je priklonil izjemnemu dizajnu in filozofiji inovacij, ki ju posreduje znamka ZEEHO. CF-X je bil ustvarjen okoli načela prijetne, tekmovalne, a tudi varne vožnje po brezpotjih. Moč projekta se filtrira skozi prednosti ničelnih emisij in prednosti zmogljivosti takojšnjega navora in pospeška ter takojšnjega adrenalinskega udarca. CF-X lahko z motorjem, pričara moč 450-kubičnega ekvivalenta ICE. Izdelava 'idealnega' CF-X je privedla do prednostnih nalog visoke trdnosti, a ultralahkega okvirja z nizkim težiščem in akutno centralizacijo za prvovrstno okretnost. 310 mm nastavljivo vzmetenje WP bo poskrbelo za neravnine in skoke, ergonomija pa je usmerjena k tekmovanju in premikanju meja z višino sedeža 960 mm. Kakovost in natančnost ter vrhunski inženiring se čutijo skozi vsak gram teže. Vrhunec je tudi napredna elektronika za spremljanje, personalizacijo treh voznih modelov in vzdrževanje pogonskega sistema 3-1 400 V, ki poganja voznika do 50 km/h v kratkem času. 

 

 

Tekočinsko hlajen radiator, nameščen na zadnji strani motorja zagotavlja pretok in optimizacijo. Delo je še en odličen izraz oblikovalskega oddelka, ki postavlja dinamiko in učinkovitost v ospredje vsakega voznika.

 

 

MASTER OF SPEED

 

 

Kretnja, namig in namera. MASTER OF SPEED  je umetniško praznovanje hitrosti in dinamike ter duhovna vizija prihodnjega vrhunskega športnega motorja CFMOTO. 

 

 

Linije, pretočnost in oblika: impresivna oblika in polirane površine odražajo prizadevanje za odličnost in inovativnost, medtem ko celotna kompozicija vzbuja občutek lahkotnosti in nadzora, moči in natančnosti. 

 

 

V.04

 

 

CFMOTO postajajo veliki. Objava prelomnega razvoja motorja V.04 bo zaznamovala novo proizvodno fazo za podjetje in povečala obseg portfelja CFMOTO na druge segmente trga; področja, kjer CFMOTO meni, da lahko pusti pečat. Podrobnosti so bile razkrite z 90-stopinjsko konfiguracijo V4, prostornino 997 ccm. Predvidena izhodna moč je fiksirana na številko nad 156 kW pri 14.500 vrtljajih na minuto in pričakovani največji navor 114 Nm.

 

 

Vsaka komponenta je bila ustvarjena za brezkompromisno delovanje: ravnovesje, minimalne vibracije, linearno delovanje in gladkost. Mešanica lahkosti in moči je dosežena s titanovimi ojnicami, sesalnimi in izpušnimi ventili za največji potencial, a tudi zanesljivost. Nasprotno vrteča se ročična gred je primer strojne opreme in učenja, pridobljenega iz elitnega tekmovanja, kot je MotoGP. V.04 je še en način, na katerega je CFMOTO izrecno "tehnično usmerjen".

 

ZFORCE Z10

 

 

Podpredsednik prodaje CFMOTO za Evropo, Markus Ferch, je začel tiskovno konferenco tako, da je gostom predstavil trenutno stanje razvoja CFMOTO ORV in letošnje mejnike. Po njegovi predstavitvi je direktor oblikovanja pri CFP DIG Alexei Mikhailov spregovoril o novem poglavju v športnem segmentu za CFMOTO. 

 

 

Z10 je ultimativni zmogljiv stroj, zgrajen in ustvarjen za osvajanje terena, premikanje meja, odstranjevanje meja in razbijanje klišejev. Novi trivaljni motor s turbinskim polnilnikom s 143 KM je prvi znak, da bo to vozilo poželo adrenalin, nato pa FOX QSE šokira s tremi nastavitvami – »Mehko« za križarjenje, »Srednje« za težja brezpotja in »Čvrsto«. za hitro tempo hardcore vožnjo. Voznik bo imel na dosegu roke večfunkcijski volan. Poleg reaktivnega gumba za zagon/ustavitev so na voljo stikala za prilagajanje nastavitev in upravljanje drugih kontrol, ne da bi morali opustiti oprijem. Informacije se prenašajo prek 12,3-palčnega zaslona na dotik MMI z vgrajenim Apple CarPlay, ki se nahaja v središču kabine.

 

 

CFMOTO CFORCE VISION GEN 4

 

 

Še en koncept, ki poudarja smer oblikovanja in minimalizma z grobo funkcionalnostjo in ambicioznostjo. Elegantne površine, poudarjen volumen, simetrija in izklesana drznost: vse to prihaja skozi CFORCE VISION GEN4. CFMOTO CFORCE VISION GEN4 ima barvne poudarke, je poenostavljen in se zgleduje po arhitekturi ter idealni kombinaciji oblike in funkcije.

 

 

GOES

 

 

Dvajset let po ustanovitvi v Franciji in imenovanju za glavnega igralca na evropskem trgu ORV je GOES-a v začetku leta 2024 kupil CFMOTO. GOES je vzpostavil močno prisotnost na področju proizvodnje terenskih vozil in utrdil prodajno mrežo z več kot 1200 vozili pri trgovcih v več kot 20 državah. Prevzem je predstavljal pomemben mejnik za CFMOTO v smislu razvoja izdelkov in razširitve globalizacijskega načrta podjetja. GOES je postal ključna strateška podružnica za CFMOTO in ključna platforma za specifična terenska vozila. Blagovna znamka GOES je zgrajena na temeljnih vrednotah robustnosti, zanesljivosti in specializiranosti.

 

GOES 500S/L

 

 

Različici S in L serije GOES TERROX 500 kot svetilnik za zanesljiva in robustna štirikolesnika srednje velikosti sta primerna opomnika na temeljno vrednost znamke: več kot 20.000 km strogih testnih kilometrov, ki so bili vloženi v modele za zagotavljanje brezhibnih standardov . Serija GOES TERROX 500 je kos vsaki nalogi in je prilagojena številnim delovnim scenarijem. S precejšnjo vlečno zmogljivostjo 600 kg lahko potegnejo večjo težo. Več prtljažnega prostora in večje škatle za shranjevanje so bile zasnovane tako, da uporabnikom omogočajo, da nosijo več. Opremljeni s posebnim sistemom vzmetenja, se modeli TERROX 500 brez napora spopadejo z najzahtevnejšimi tereni, medtem ko njihovo izboljšano udobje in vrhunski občutek pripisujejo učinkovitemu odvajanju toplote motorja, minimalnim tresljajem in dodatni debelini sedežne blazine.

 

 

GOES G-CORE T-24

 

 

CFMOTO je prav tako ponosno predstavil koncept GOES G-CORE T24. Glavna vrednost, ki žari skozi robustne, kvadratne in preproste linije. GOES G-CORE T24 diha doslednost za opravljeno nalogo. Grafični dodatki, oranžna obroba, futuristična postavitev osvetlitve in zaključek iz titana ne zmanjšajo vtisa kakovosti in stila za izdelavo. Druge podrobnosti so fiksni vlečni obroči v obliki črke G, visoko nameščene luči na krmilu za boljšo vidljivost ponoči, perforirana naslonjala sedežev za večjo zračnost, več položajev za kljuko, reže za hitro sprostitev za enostavno namestitev dodatkov, gumirani ročaji in postopek zagona z enim dotikom.

 

 

CFMOTO je imel veliko povedati skozi predstavitve na tiskovni konferenci, a velika stojnica sama je vsebovala še več poslastic. EICMA 2024 je bila tudi prva priložnost za evropski trg, da se osredotoči na motocikle, kot so naked bike 125NK, 800MT-X in novi 700MT, ki bodo pri prodajalcih prišli v prvem četrtletju leta 2025.

 

 

CFMOTO je leta 2024 praznoval 35. rojstni dan. Podjetje je zraslo na več kot 3000 čezmorskih trgovcev po vsem svetu, ki pokrivajo več kot 100 držav. CFMOTO računa na vsaj štiri centre za raziskave in razvoj, razširjene po vsem svetu, in skoraj 1000 zaposlenih s podobno količino aktivnih tehničnih in oblikovalskih patentov. CFMOTO je ustvaril dobavno verigo svetovnega razreda s trajnimi, dolgoročnimi povezavami z drugimi nosilci standardov v industriji. 

 

 

Preden se je javnost v Milanu lahko dotaknila in videla celoten spekter ponudb CFMOTO 'Tech Driven', je Markus Ferch za medije in povabljene goste zaključil formalnosti. »Modeli, predstavljeni na letošnjem EICMA, ne predstavljajo le rezultatov CFMOTO-jevih nenehnih inovacij na področju dizajna in tehnoloških prebojev, temveč odražajo tudi razumevanje podjetja za trende na trgih motociklov in ORV ter njegov globok vpogled v prihodnost mobilnosti. ,« je rekel. "CFMOTO bo še naprej vodil s tehnološkimi inovacijami, več visoko zmogljivimi, visokokakovostnimi izdelki z visoko vrednostjo, ki presegajo pričakovanja strank na svetovnem trgu."

 

Ostali predstavljeni modeli:

Serija NK  (125NK, 450NK, 675NK, 800NK NAPREDNI MSC)

Serija MT  (450MT, 700MT, 800MT-X, 800MT RAZISKUJTE)

Serija SR  (300SR S, 450SR S, 675SR-R, DIRKALA Moto2)

Serija CL  (250CL-C, 450CL-C)

ZEEHO  (AE8-X CONCEPT, AE8 SE, AE6 SKY, AE6 SE, AE4 MATRIX, C!TY MOON) .

ATV ( CFORCE 1000 OVERLAND、CFORCE 1000 MV、CFORCE 520 L)   

SXS (UFORCE U6 EV)

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih